Livet & kärleken… 

Tänk så livet är, hur vidunderliga vändningar det kan ta, ibland till det till sämre & ibland till det bättre. Förhoppningsvis lär vi oss av dom misstag vi gjort, lever i nuet & anstränger oss att alltid vara den bästa medmänniskan/partnern/mamman/frun/medarbetaren/ledaren osv… Ja ni förstår.!

Jag försöker leva efter mantrat, glöm gårdagen, fokusera på nuet men drömma om morgondagen är aldrig fel 🙏🏼…

Nu är jag & mina stora tjejer på väg till Stockholm för 2 dagars mys, hmm el rättare sagt lätt galen shoppinghysteri, dom kom hem igår med 4 A4 papper med butiker dom ”bara måste gå på”, jösses amalia, jag är ju lixom inte 20 längre 😜. 

Vi kommer ha det världsbäst men ändock så kändes det jobbigt att låsa dörren efter oss & lämna några kvar därhemma, Lillaprinsessan sov för ovanlighetens skull & Lillprinsen blev inte alltför glad när han insåg att vi skulle åka & han inte skulle få åka med & mitt livs kärlek han bara log, ögonen glittrade & dom där skrattgroparna kom fram, några av dom ytliga attiraljer som efter snart 10år tillsammans fortfarande gör mig lika knäsvag😍❤️😘. Dom små har dock världens bästa pappa & jag har världens bästa blivande man, som kommer göra deras helg lika fantastisk som han gör alla dagar, vecka ut & vecka in. Tänk att just jag har träffat denna underbara man, att han är far till världens underbaraste & galnaste småtroll, han är en helt fantastisk ”plastpappa” & han gör allt för oss, jämt, jämt, jämt… 

Vi är kanske för många en supertråkig familj men jag älskar allt som vi är, som vi har & dom vi är. Vi ser möjligheter där andra ser problem… 

  Utan Er har jag inget med Er har jag allt ❤️… 

From here to eternity 🙏🏼… 


Kommentera

