En fantastiskt mysig helg är snart till ända… 

Sitter nu på tåget hem & längtan efter resten av vår stora härliga familj är enorm ❤️❤️❤️…

Kan nog summera den här mordotter/shoppinghelgen med att alla är nöjda & glada, många shoppingpåsar blev det för systrarna Rundqvist, trötta fötter på ungdomarna från mitten av dagen så det fick bli några fikastopp för några quickfix 😂. Idag hade dock den här morsan inga problem med orken, gammal är äldst 😜 . Tror mig veta att även dom längtar hem till sina rum/sängar nu & bara få vara i några dagar innan skolan & allvaret börjar 😊.

Jag roar mig med att kika efter inspiration till kommande drömhus/projekt. Lite så här tänker vi oss hallen 😍🙏🏼… 

Älskar att drömma mig iväg, visualisera, prata igenom allt med min drömprins & veta att vår dröm kommer att slå in, vårt drömhus kommer bli till en verklighet, vi vet bara ännu inte i vilken form, blir det nytt el kommer vi ”ramla över” ett renoveringsobjekt innan? 

Imorgonbitti skall vi träffa Peder från Hjältevadshus & få offerten ifrån honom/dom utifrån våra tillval & önskemål sedan väntar vi bara på Andreas på Kustvillan. Countdown 😃.! 

Nu fortsätter jag mitt drömmande 😍

Kram

Moodboard, hallen 😍🙏🏼😍

Avslutade som vanligt vår resa med takeaway fr Starbucks

Gjorde ett nytt försök idag på Jensens, bytte dock till Sergelgatan 👍🏼

Tjejernas favoritbutik, Hollister

Kommentera

