Godmorgon Lazysunday

Ny dag, nya möjligheter & i mina älskade ättlingars ögon så innebär det nya möjligheter till shopping, hmmm var kommer den genen ifrån 🙈😂!?! 

Är lite mör i kroppen idag, benen är pigga så shoppingcardion igår är inte boven i dramat 😜, utan den skyldiga är mer sannolikt Natalie ”propellern” Rundqvist, vi hade en bäddsoffa men sängen var enorm så vi sov allihopa i den, såhär i efterhand, bad decision 🙈! Lina & jag har sovit med en hand på sängkanten för att inte ramla ur & propellern har ena minuten haft huvudet på min kudde & norpat syrrans täcke & viceversa. Ja vad säger man en av oss har sovit gott iallafall 😂. 

Vi startar denna ordinarie Lazysunday nu Crazysunday med en Go hotellfrulle, mums 😋🙏🏼. 

Rekommenderar varmt Scandic GrandCentral till Er vid Ert nästa besök i vår vackra huvudstad. Nära till tågstation/Arlandaexpress/busstation & sen har Ni all shopping på en armlängdsavstånd.

Jag har medvetet hållit mig ifrån alla inredningsbutiker, det har varit lättare än jag trodde men drömmare som jag är, iallafall nu när det gäller vårt kommande husprojekt så känner jag att det är bättre att fortsätta drömma & visualisera sig hur vi vill att det ska se ut & shoppa detaljerna när allt är i sluttampen. Klappar mig själv på axeln till detta mogna/kloka beslut. Mina moodboards kommer alltså fortsättningsvis vara en stor del av kvällsmyset 😜👍🏼. 

Nu projekt packning sen utcheckning & uppladdning. 

Hoppas Ni får en toppendag

Kram 

Superfint rum

Älskade, supersociala stortjejer 😍😂

Skulle bäddat ut denna igår & inte bara som avlastning 🙈. Man lär så länge man lever 👍🏼

Stort, fint badrum, många 👍🏼👍🏼👍🏼 för badkaret 😊

Jättegod frukost, fanns något för oss alla 👌🏼

Kommentera

