It’s mon/funday 😃… 

Hur har Er dag varit? 

Här är det lika galet som vanligt, från punkt A till punkt B osv… Men jag älskart, vi är som sagt vänner av ordning & rutiner men den lätt, galna, kaosartade vardag vi befinner oss i blir så himla rolig, kreativ & innovativ, när det händer mycket. Jag slänger ur mig en massa idéer & min käre sambo får stilla mig några notch & sen går vi tillsammans från ord till handling. 

Vår vardag handlar uteslutande om vår familj & om hur vi gör det som är bäst för oss. Att vi nu adderar  vårt kommande drömhus till denna vardag gör vi alltså av en enda anledning vi tror att det blir bäst för vår Familj.

Vårt hem är vår borg, vi vill göra det här tillsammans & alla som kliver innanför våra dörrar ska känna värme & kärlek. Flummigt va men det är den känslan vi vill uppnå när allt är klart ❤️❤️❤️… 

Imorse var vi alltså & träffade Peder på Hjältevadshus & i eftermiddags fick vi dom sista offerterna. Sedan småtrollen somnat så har vårt prat uteslutande handlat om för/nackdelar, hur ska vi tänka, vad ska vi göra & vem ska vi välja. Shit vad mycket det är tänka på… Nu, hur blir det fortsättningsvis 😂🙈!?! 

Vi har ställt några frågor som vi hoppas få svar på inom kort som gör vårt val enkelt & självklart. 

Med andra ord fortsättning följer 😜… 

Kram 

Älskade småtroll som gaddar ihop sig mot tråkiga föräldrar som säger att det är dags att gå till sängs 😍😂🙈

Hur fin är inte denna anteckningsbok från OddMolly?! Materiell kärlek 😍. Även typ det enda jag köpte till mig själv i Stockholm 😳.

Veckans leverans av något som gör vår vardag både enklare & roligare 👍🏼👌🏼

Vår matsedel denna vecka, gott va 😋!

Kommentera

