Paus… 

Ingen har väl vid det här laget missat att jag älskar att ha många bollar i luften 🙈😂. Trots min älskade sambos ringa ålder så blir han nog gråhårig i förtid på alla idéer jag kastar ur mig i tid & otid men jag tror mig även veta att det är en del av mig han älskar & som gör att vi kompletterar varandra perfekt, han är lugn som en filbunke & jag lätt otålig 😜. 

Idag så pausar vi dock projekt ”Det perfekta huset” & fokuset på något & någon ännu viktigare, idag fyller vår älskade Lilla prinsessa 2år. Hjälp vad tiden går fort, stoppa den någon 🙈.! Vi har ingen bäbis här hemma längre men allt har sin tid & sin charm 😊. 

Älskade Lilla bestämda, tjuriga, underbara, fantastiska unge 😍❤️😍. Idag är det din dag, ikväll blir det paket, tårta & oändliga mängder kärlek ❤️❤️❤️… 

Joråsåatt, någon som funderar på vem det är som bestämmer här hemma 🙈😍? Lilla prinsessan skulle absolut ha klänningen som farmor köpt & keps till det, inga tofsar här inte 😂

Lämna en kommentar